-->

Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa 2011

Pada tahun ini Hari Bapa disambut pada 19 Jun 2011- bersamaan Ahad ketiga dalam bulan Jun.Hari Bapa adalah untuk kaum lelaki menyambut kebapaan dan untuk memberi penghormatan,penghargaan dan peringatan terhadap para bapa di seluruh dunia

Sesampai di opis tadi terus aku tepon abah dan ucapkan "SELAMAT HARI BAPA"..Abah menyahut panggilan aku dengan penuh gembira.Mendengar suaranya terubat rindu di aty ini..ikutkan aty kui 12 am lagi nak tepon tapi nantikan terkezut lak coz awai bebenor..celebrate & gift diberi kemudian asalkan ucapan itu didahulukan...tui x???

"HEPY FATHER DAY DI UCAPKAN KEPADA ABAH
AB. RASIB B. CHE AWANG, TIDAK LUPA JUGA KEPADA ANGAH MOHD FARIQ B. AB. RASIB DAN SEMUA
BAPA-BAPA DI SELURUH DUNIA"

Nukilan istimewa untuk Abah :
Abah...
Terima kasih atas segalanya
Menjaga dan mendidik
seorang isteri dan 5 anak
 Dari kami kecil hingga skarang
tanpa mengenal erti penat & lelah
Rezki halal yang kau berikan
Membuat aku dan adik-adik
Mengerti akan dunia sebenar
mengajar kami
untuk terus menjadi manusia berguna
mengharungi dunia
yang penuh fantasi & realiti
Abah...
Aku sebagai anak sulung dalam keluarga
Aku sudah buat yang terbaik
Tapi....
mungkin ada kekurangannya
bagi insan khilaf ini
Hanya itu saja yang mampu aku lakukan
Maafkan diri ini
Abah...
pengorbananmu slama ini cukup besar
tidak dapat kami membalasnya
dengan wang ringgit beribu ribu
harta berjuta juta
hanya doa & kasih sayang
pengikat sgala galanya
Skali lagi
Thanks to my lovely daddy
Ab. Rasib Che Awang

........THE END........
(Nukilan ciptaan: PutriYana)




No comments:

Post a Comment