-->

Wednesday, September 28, 2011

Alhamdulillah :D


Alhamdulillah :))
tercapai jua niat aku
untuk menyambung pengajian
di UUM tercinta di hatiku
kemasukan sesi semester OKTOBER 2011/2012
tapi minta tunda ke semester Januari 2012/2013
besungguh-sungguh la wat surat kat PACE
akhirnya DITERIMA

no matrik 215660

bukan itu saja 
 kena juga isi borang ke PENDAFTAR
sebab untuk permohonan dapatkan 80% yuran pengajian 
keistimewaan ini hanya untuk staf UUM sahaja
tapi ada syarat² nya
Alhamdulillah DITERIMA juga

sila abaikan perkataan "PUAN" surat di atas "CIK OKKEY"...emmmm nama my dad pun cilap ejaan

bulan 1 nanti start aku bergelar
STUDENT dan merangkap STAF UUM udah 7 months
mybe busy semacam BEE mencari madu
ngan keje plus assignment plus class
cayookkkkkkkk
:)

Insyaallah aku akan abiskan pengajian ini
sehingga mendapat segulung DEGREE
Lepas tu jika diberi peluang lagi
Insyaallah akan disambung lagi
Amin :D


Ya Allah...terima kasih atas limpahan rezeki yang kau berikan padaku.Ya Allah...berikan aku semangat,kekuatan dan tunjukkan aku jalan yang diredhai olehMU..Ya Allah...bukakan pintu hati ku dalam menerima segala pembelajaran ku ini.Ya Allah...permudahkan aku dalam segala urusan ini..Hanya padaMu ku memohon dan hanya padaMu ku berserah...Amin...Amin...Ya Rabbal'alamin

1 comment: